środa, 30 listopada 2011



Mój pierwszy poważniejszy blog, mam nadzieję, że będzie służył dobrze i będę miała czas go prowadzić.
Ostatnio po dodaniu zdjęć z warkoczem ciągnącym się przez grzywkę {górę głowy} aż po sam normalny warkoczyk , dostawałam pytania jak wygląda to z tyłu, jak je zrobiłam czy różnego innego typu. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jakie to było proste, wystarczy od czubka głowy gdzie chcecie zacząć wziąć 3 kosmyki włosów i robić  warkoczyk po czym z zewnętrznej strony czyli od przodu po prostu wplatać odrobinę pozostałych włosów do pasm warkoczyka. gdy zejdziecie już do ucha jeśli macie pocieniowane włosy tak jak ja spiąć sobie zrobionego warkoczyka za ucho wsuwką następnie z tych wszystkich włosów , pozostałości po 1 warkoczyku zrobić jeden normalny z wszystkich włosów , {wsuwka ładnie wejdzie w włosy za uchem i stanie się nie widoczna}, W razie jakichkolwiek pytań proszę kierować się na www.formspring.me/nauellamm



3 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się ten warkocz , czekam na więcej postów :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Warkocz świetny, a 4 zdjęcie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje bardzo,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń